Het is bijentijd

Mededelingen en aankondigingen van de spelleiding.
Oikkonip

Re: Het is bijentijd

Berichtdoor Oikkonip » za 22. jul 2017, 16:26

Dank voor de vertaling van de uitleg. Nu graag ook in het spel!

En een beetje tempo graag want dit lijkt nergens op meneer Upjers! Het is gewoon waardeloos!

sokje

Berichtdoor sokje » za 22. jul 2017, 23:28

Ik ben een vrijwillige forum moderator. Ik kan dus alleen posten op het forum. De enige die wat in het spel kan is een support medewerker en die heeft ontslag genomen per 1 juli. Totdat er een nieuwe Nederlandse support medewerker is aangenomen - en dan moet er dus wel iemand solliciteren! - kan niemand in het spel Nederlandse dingen neerzetten. Het is dus even behelpen en duimen dat er gauw een nieuwe komt.
Dat kun je trouwens wel zelf versnellen!
Kijk eens in je omgeving of er niet een student informatica of zo is die wel een bijbaantje wil. En moedig die aan om te solliciteren. Ze zoeken iemand die verstand heeft van computers en die kan vertalen vanuit het Engels naar het Nederlands.

Oikkonip

Berichtdoor Oikkonip » zo 23. jul 2017, 18:30

Dank je voor het antwoord Sokje.

Dit kan eigenlijk niet! M.a.w zegt Upjers: je bent klant bij ons, je moet gewoon betalen maar op dit moment helpen we je niet.

Upjers moet voor een snelle oplossing zorgen!

Oikkonip

Berichtdoor Oikkonip » zo 23. jul 2017, 18:30

Dank je voor het antwoord Sokje.

Dit kan eigenlijk niet! M.a.w zegt Upjers: je bent klant bij ons, je moet gewoon betalen maar op dit moment helpen we je niet.

Upjers moet voor een snelle oplossing zorgen!

bosaardbeitje

Berichtdoor bosaardbeitje » zo 23. jul 2017, 20:45

Volgens mij worden we uitstekend geholpen door iemand vanuit het hoofdkantoor die de functie tijdelijk waarneemt. Dat hij / zij geen Nederlands spreekt is voor sommigen wellicht lastig maar niet onoverkomelijk. Daarnaast doen de vrijwillige forum moderators hun best om zoveel mogelijk te ondersteunen en te helpen met vertalen. Mochten en daarnaast nog moeilijkheden zijn dan staat het je vrij dit forum te gebruiken om je vragen te stellen. Bovendien staat er sinds 31 mei al een vacature op dit forum, zolang wij daar niet op reageren wordt de functie ook niet vervuld.

Oikkonip

Berichtdoor Oikkonip » zo 23. jul 2017, 20:56

Hoezo geholpen?

De nieuwe update met de bijen is in het Engels, we zijn eerst geholpen als dat in het Nederlands is. Dat Upjers op dit moment een vacature heeft daar heb ik geen boodschap aan: Ik ben klant!

sokje

Berichtdoor sokje » ma 24. jul 2017, 00:16

Je mening is duidelijk. Maar helaas kan Upjers geen mensen uit een boom schudden. Als zich geen Nederlanders melden om support te worden, dan kan Upjers ze ook niet tevoorschijn toveren.
Maar aangezien dit geen discussie topic is maar een mededeling van een update gaat hier een slotje op.